Assalamualaikum...

Kalau anda suka sentuhan saya, hubungi / SMS : 0129164916

Wednesday, January 6, 2010

HAPPY NEW YEAR....

Rasanya masih belum terlambat untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru kepada anda semua.. Terima kasih kerana sudi melayari blog saya ini. Sudah 2 tahun terlibat dalam kerjaya ini. Cabaran?... hmmm... apapun kerjaya anda, tetap ada cabaran. Untuk portfolio makeover, saya akan uploadkan selepas ini... Sempena tahun baru ini saya akan mengadakan kelas-kelas basic makeup dan juga kelas andaman pengantin. Bagi yg berminat, TUNGGUUUUU... Saya akan updatekan tarikh-tarikh kelas saya. Kelas ini akan saya adakan di 2 tempat iaitu di Cheras & Semenyih... Sijil penyertaan juga akan saya berikan setelah anda tamat kelas.. Anda juga boleh melayari facebook saya Yuslina Nor Yus. ok... Adios... Amigoss..

No comments:

Post a Comment